پاسخ به پرسش های متداول

نوشته شده توسط : adminKINGSHOP منتشر شده در : راهنمایی مشتری تاریخ انتشار : 2015-03-19 بازدید ها : 1059 نظرات : 0

 

 

 
ثبت نام :
آیا برای خرید حتما باید ثبت نام کرد ؟ 
پاسخ : بله . مشتریان و خریداران محترم حتما برای خرید یک محصول باید در فروشگاه ثبت نام کرده و اطلاعات مورد نیاز را به دقت وارد کنند .
 
 آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و آدرس من وجود دارد؟
پاسخ :  شما می توانید بعد از وارد شدن به حساب کاربریتان از طریق کلید بروز رسانی مشخصات ثبت شده خودتان را به سادگی تغییر بدهید . 
 
ثبت و پیگیری سفارش
چگونه به سایت شما اعتماد کرده و پول را به حساب شما واریز کنم ؟ 
پاسخ : اولین و مهمترین نکته برای اعتماد ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی می باشد .  نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.
 
 از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ :  پارادایس پی سی با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "پیگیری سفارش" از وضعیت آن مطلع شوید.
 
توجه داشته باشید که در صورتیکه پیامک های تبلیغاتی را غیر فعال کرده باشید پیامک برای شما ارسال نمی شود ولی می توانید با مراجعه به حساب کاربریتان وضعیت را بررسی کنید .
 
 
 ارسال سفارشات
سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ :  در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز و پست سفارشی ارسال می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز یا سفارشی این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل می‌دهند.
ارسال باربری ، ترمینال مخصوص همکاران و اجناس بزرگی می باشد که امکان ارسال آنها از طریق پست و تیپاکس امکان پذیر نمی باشد . 
 
 
 سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
پاسخ :  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات می‏‌شوند  بعد از تغییر وضعیت سفارش و دریاف کد رهگیری ، یک کد 20 رقمی به ایمیل خریدار جهت پیگیری ارسال می شود . 
 
 آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ :   بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز یا سفارشی را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir/
همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.
 
 
ارسال سفارش از طریق تیپاکس به کدام شهرها امکان‏‌پذیر است؟
پاسخ :  ارسال از طریق تیپاکس برای سفارش‌هایی امکان‏پذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند، برای مشاهده لیست این شهرها می‌‏توانید به صفحه پست تیپاکس مراجعه کنید.
 
 
در حال حاضر، شهرهای زیر دارای دفتر تیپاکس هستند
 

 

برچسب ها : راهنما

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی